Monday 29 October 2012

Monday morning thoughts..

This will be quick. And just a few thoughts. I have things to do, places to go, on this my "off" day. No work means more work sometimes!

Some of the things I bought at the market yesterday is just too pretty not to share.

It is Afrikaans. So sorry for those who do not understand it.

One was for your child. My kind. A book for me to fill for each of them with recipes, photos and thought...

Ek skryf vir jou hierdie klein stukkies
onthou.. resepte van jou gunsteling eetgoed,
maar ook n paar goed wat ek graag met jou wil deel.
...Liefhê-goed, lag-goed, eina-goed, onthou goed..
omdat jy vir my kosbaar is.
Vul dit aan met jou eie treffers, en onthou daar sal dalk dae wees
wat net die hond
opgewonde sal wees oor jou nuwe dis!
(Freda Schoeman)

DANKBAAR, thankful
KOSBAAR, prescious
VREUGDE, happiness
GENADE, grace
LIEFDE, love
LAG, laughter

All of the above is what I want for them. What I want for me.


 
 

1 comment:

  1. Liewe Freda,

    My suster wat ver van my woon (sy in die Kaap en ek in Duitsland) het vir my die teesakkies met die pragtige, bemoedigende woorde gestuur.

    Baie dankie vir hierdie pragtige idee!

    Baie groete
    Linda

    ReplyDelete